0-16 år

Många bilder i detta inlägg...



Den allra första bilden på mig! (: Mamma som har skrivit texten.



Mitt dopkort, juli 1992. Har inte orkat vända på bilden! Prästen dog 2 månader efteråt i en motorcykelolycka.



Oktober 1992, inte ens ett bast! Sjukt att man varit sådär pytte



1½ år på Leksands sommarland eller vad det heter.



2 år och NAKEN OMG!



3 år och heeeelt oskyldig. (:



4 år, tagen på mammas 30 års fest.



5 år, ännu en nakenbild. Shit aaaasså.

Hittade ingen när jag var 6 år..



7 år och en riktig liten knubbis.



8 år och ful som fan.



9 år!



Även här 9 år haha mittbena 4 life!



10 år, nypiercad i näsan, rosa hatt och rosa skinnjacka. Riktig tuffing.



Även här 10 år. Gillar hatten hahah.



11 år! HAHA herregud.



12 år, i alperna.



12 år, i Grekland



Jag till vänster, 13 år..............



14 år! Har betydligt värre fjortisbilder än denna, men jag tänker absolut inte lägga upp dem.



Heheheheehhhhhh ja.....



15 år, testar speglfunktionen



15 år, testar emolooken.



15 år, skulle på ngn fest här tror jag om jag inte minns fel


Och så 16 år! Big change.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0