Beroende

Jag har blivit beroende av tetris. Det är helt sjukt! Jag har spelat det på datorn när jag haft en stund över hela helgen. Jag har t.o.m rotat fram mitt gamla Gameboy Advance för att jag måste spela det hela tiden. Det är helt sjukt, men så jäävla roligt. Neeeerd...

usch, imorrn är det måndag. Paaaaaaaaaaalla. Känns som om jag kommer försova mig då jag börjar halv elva. Jaja, det visar sig imorgon.

Näe, puss





aaaaaaaaah okey då vare dags igen evelina fortfarande glassig men nytt år ny låt men det är samma gamla eve med ett härligt flow

haha helgens rader

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha tetris är bäst. spelade sönder det på min mobil förut :D

2008-11-03 @ 01:20:26
URL: http://djurgardare.webblogg.se/
Postat av: Cassandra

Haha, ääälsar tetris! Hade det på min förra mobil, och du kan ju gissa vad jag gjorde på alla tbane resor :P

2008-11-07 @ 13:17:03
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0