cuz eyes never lies

Försov mig imorse, igeeen. Fyfan, måste sluta med det. Blir som en ond cirkel... Men jag orkar inte gå upp kvar över sex!? Det är omänskligt. Imorgon börjar jag ivarjefall 09:25, alltid ngt. Missade naturkunskapen, sedan hade vi kemi men hade biologi istället. Sen hade vi engelska, sen slutade vi. Najs dag. Jag åkte hem, sov i typ två timmar sen åkte jag till jobbet. Pappa hämtade mig  i Alvik och nu är jag home. När jag drog till jobbet så tog jag min vinterjacka, och fyfan vad skön den ääääääär. Har helt glömt bort det. Har funderat på att köpa en ny vinterjacka men jag vet inte om jag vill göra det längre. Gillar den jag har nuuu, fast jag vill ha en svart. Inte en mörkblåååå...



My lovely jacket <3 även fast ma ser 20 kg fetare ut än vad man är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0