Lördag

Damn, what a no-lifer jag har varit denna helg. Men så får man vara ibland. Idag var vi som sagt på husvisning, grymt stort och fint hus i Nacka. Där vill jag bo, men som sagt, den som köper hus nu och tar lån är galen. Sen åkte vi till Nyckelviken och promenerade. Min pappa lever typ för promenader och eftersom det är fars dag imorgon så valde jag att gå med på denna helvetsrunda. Vi gick fan 1 mil om inte mer. Sen så åkte vi hem, åt middag och sen har jag möglat här framför datorn med min utredande uppsats. Går ganska bra men att bara skriva 3 sidor är fan svårt! Var bättre med 5 som det var ifrån början... Wellwell, imorgon så ska jag plugga franska och skriva klart uppsatsen. Och gratta pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0