onsdag

Fan vilken dag det har varit idag. Var jävligt jobbigt att gå upp imorse men efter typ 743 snoozningar så kom jag upp. Först hade vi svenska, lämnade in en uppgift och sedan satte vi oss i grupperna och analyserade sagor. Efter det hade vi kemi, började reda ut lite olika begrepp samt så började vi med mol som är en stor del inom biologi/fysik/kemi/matte. Efter deeeeeeeeeet så hade vi matte. Algebra och ekvationer, gcik faktiskt ganska brao. Sen lunch, sen franska. Pratade med franskaläraren om att jag tycker franskan är skitsvår och blablabla. Hon sa att det fanns andra i gruppen som var sämre än mig. Oeeeeeeeej? Sen satt jag kvar en timme i skolan och "pluggade". Satt mest och snackade med de andra. Drog sedan till jobbet och därifrån kom jag hem för en timme sedan. Sugigt, jag som behöver plugga. Ska försöka flörta med min svenskalärare så jag kan få helgen på mig också. Nu nyaste pb avsnittet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0