spårat

Haha inatt kom jag och Sara hem halv fem.... Inte bra. Vi träffade Oskar och Ante i Kallhäll, sen gick vi hem till Oskar i våra klackar (det tar typ en timme att gå dit). Det slutade med att vi tog av oss skorna och plaskade i alla vattenpölar haha. Hemma hos Oskar tittade vi på ngn b-film. Sen drog jag och Sara för vi skulle ta nattbussen som gick 02:55. Den tog vi och fyfan vilket kaos det var på den där jävla bussjäveln. Folk som skrek, folk som blödde och busschaffören mensa sönder. Vi kom till Ursviksplan typ 4 och då orkade vi inte gå hem så vi ringde taxi. Underbart med taxi! Pappa märkte ivarjefall inte att vi kom hem halv fem, som tur var.

Idag ska jag chilla järnet tror jag. Vi får seeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0