tisdag

Kom hem för en timme sen från thaaa work. Gick superbra och jag längtar till lönen + studiebidrag. Har bara 350 spänn kvar den här månaden plus lite mer som jag har undanstoppat. Wellwell, sitter och skriver på min tanketext som skall vara klar tills imorgon. USCH. JAG HATAR ATT PLUGGA.

När jag var i alvik idag så stod det massa wannabe kickersbrudar vid tunnelbanan. Jag gick och rökte och en tjej som såg ut att vara typ 12-13 kom fram och frågade om en cigg. Jag sa att jag inte ger cigg till tolvåringar och helt plötsligt står det en hel jävla fjortisliga framför mig. Kunde inte göra mer än att börja asgarva åt situationen och gick därifrån. Fick höra många fina ord efter mig.

Seriöst, vad har man för liv om man börjar dampa för att man inte får en cigg av en total stranger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0