tisdag

hejhopp alla barn. sitter just nu hemma hos familjen jag jobbar hos, heeelt ensam. väntar på att 10-åringen ska komma hem från blockflöjten. ;) sen så ska jag göra EGNA pannbiffar... wtf? jag har aldrig gjort egna pannbiffar ngngång. men det kan väl inte vara så jävla svårt? eller :) jajaj, när jag kommer hem sen så ska jag plugga franska. har nämligen franskaprov imorgon då jag missade det i måndags (försov mig, som vanligt). o onsdag äre imorgon också, vilket betyder att halva veckan har gått. halelujah!

glömde skriva att vi fick springa 5 km på löpbandet igår på idrotten. det gick faktiskt bättre än väntat utan att ha ätit varken frukost eller lunch. tänker inte skriva min tid ändå höhö.. ;p


Kommentarer
Postat av: Patrizia

hur mycket kostar det ungefär?

2008-11-18 @ 15:53:30
URL: http://patriziaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0